четверг, 11 апреля 2013 г.

календарно- тематичне планування 3 клас


Сходинки до інформатики, 3 клас
Тематичне планування курсу «Сходинки до інформатики»



1.

Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Розгорни серветку»
2.

Як підготувати комп’ютер до роботи. Програма «Калькулятор». Програма «Математичний космодром».
3.

Поняття про операційну систему. Програма «Калькулятор». Програма «Туристичні маршрути».
4.

Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами.
Програма «Курчата».
5.
У світі інформації. Програма «Розкидайка».
6.
Способи упорядкування інформації. Програма «Магазин».
7.
Збереження інформації. Сучасні засоби збереження інформації. Програма «Кросворд «Явища природи»
8.
Способи збереження інформації. Програма «Магазин»
9.
Пам'ять комп’ютера. Типи пам’яті комп’ютера. Носії інформації. Програма «Куди податися вояку»
10
Передавання інформації. Програма «Туристичні маршрути»
11.
Способи передавання інформації.  Програма «Телевізор»
12.
Кодування інформації. Програма «Курчата»
13.
Кодування інформації. Клавіатурний тренажер.
14.
Обробка інформації. Клавіатурний тренажер
15.
Пам’ять і процесор. Клавіатурний тренажер. Програма «Кіт-риболов»
16.
Текстовий редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad.
17.
Текст. Тема, заголовок, будова тексту. Абзац. «Word Pad
18.
Типи текстів. Прийоми форматування текстів.
19.
Стилі текстів. Виправлення помилок.
20.
Стилі текстів.
21.
Розташування текстів. Набирання та збереження текстів.
22.
Комп’ютерна підтримка української мови. Програма
23.
Команди. Графічний редактор Paint. Замкнена ламана..
24.
Поняття про алгоритм. Складання алгоритмів для виконавців. Програма «Садівник».
25
Кроки алгоритму. Програма «Садівник».
26.
Команди виконавцю. Програма «Навантажувач».
27.
Кроки алгоритму. Програма «Навантажувач».
28.
Текст-інструкція. Програма «Навантажувач».
29
Алгоритми в нашому житті. Програма «Кенгуру».
30.
Знайомі алгоритми. Програма «Кенгуру».
31.
Комп’ютерна підтримка навчальних предметів.  Програма «Незвичайний потяг»
32.
Старовинна гра «Ханойська вежа».
33.
Старовинна гра «Ханойська вежа».
34.
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
35.
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий