Сходинки до інформатики, 3 клас
Тематичне планування курсу «Сходинки до інформатики»
1.
|
Техніка безпеки при
роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма
«Розгорни серветку»
|
2.
|
Як
підготувати комп’ютер до роботи. Програма «Калькулятор». Програма
«Математичний космодром».
|
3.
|
Поняття про
операційну систему. Програма «Калькулятор». Програма «Туристичні маршрути».
|
4.
|
Операційна система
Windows. Вікна. Робота з вікнами.
Програма «Курчата».
|
5.
|
У світі
інформації. Програма «Розкидайка».
|
6.
|
Способи
упорядкування інформації. Програма «Магазин».
|
7.
|
Збереження інформації.
Сучасні засоби збереження інформації. Програма «Кросворд «Явища природи»
|
8.
|
Способи збереження
інформації. Програма «Магазин»
|
9.
|
Пам'ять комп’ютера. Типи пам’яті комп’ютера. Носії інформації. Програма «Куди
податися вояку»
|
10
|
Передавання інформації.
Програма «Туристичні маршрути»
|
11.
|
Способи
передавання інформації. Програма
«Телевізор»
|
12.
|
Кодування інформації.
Програма «Курчата»
|
13.
|
Кодування
інформації. Клавіатурний тренажер.
|
14.
|
Обробка інформації.
Клавіатурний тренажер
|
15.
|
Пам’ять і
процесор. Клавіатурний тренажер. Програма «Кіт-риболов»
|
16.
|
Текстовий
редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad.
|
17.
|
Текст. Тема, заголовок,
будова тексту. Абзац. «Word
Pad
|
18.
|
Типи текстів. Прийоми
форматування текстів.
|
19.
|
Стилі
текстів. Виправлення помилок.
|
20.
|
Стилі
текстів.
|
21.
|
Розташування
текстів. Набирання та збереження текстів.
|
22.
|
Комп’ютерна
підтримка української мови. Програма
|
23.
|
Команди.
Графічний редактор Paint. Замкнена ламана..
|
24.
|
Поняття про
алгоритм. Складання алгоритмів для виконавців. Програма «Садівник».
|
25
|
Кроки
алгоритму. Програма «Садівник».
|
26.
|
Команди
виконавцю. Програма «Навантажувач».
|
27.
|
Кроки
алгоритму. Програма «Навантажувач».
|
28.
|
Текст-інструкція.
Програма «Навантажувач».
|
29
|
Алгоритми в
нашому житті. Програма «Кенгуру».
|
30.
|
Знайомі
алгоритми. Програма «Кенгуру».
|
31.
|
Комп’ютерна
підтримка навчальних предметів.
Програма «Незвичайний потяг»
|
32.
|
Старовинна
гра «Ханойська вежа».
|
33.
|
Старовинна
гра «Ханойська вежа».
|
34.
|
Повторення
та узагальнення вивченого матеріалу.
|
35.
|
Повторення
та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий