пятница, 5 апреля 2013 г.

календарно-тематичне планування 2,4 клас


Календарне планування  курсу «Сходинки до інформатики» 2клас
Тема
Ст. підручника
Дата
1
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки у комп’ютерному класі
4-5

2
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Програма «Стрільці по яблуках»
6-7

3
Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності
8-9

4
Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма «Лісова галявина»
10-11

5
Істинні та хибні висловлювання. Приклади логічних умов у повсякденному житті. Програма «Мильні бульки»
12-13

6
Розвиток логічного мислення і просторової уяви. Програма «Розібрані малюнки»
14-15

7
Удосконалення обчислювальних навичок та розвиток логічного мислення. Комп’ютерна підтримка математики. Програма «Космодром»
16-17

8
Короткі відомості про старовинні обчислювальні приклади. Програма «Космодром».
18-19

9
Знайомство з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ. Програма «Слово в лабіринті»
20-21

10
З історії створення ЕОМ. Програма «Кубики із складами»
22-23

11
Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма «Розгорни серветку»
24-25

12
Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцем.
26-27

13
Що таке інформація? Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцем і гумкою.
28-29

14
Інформаційні процеси. Що можна робити з інформацією? Робота у графічному редакторі Paint. Робота пензликом
30-31

15
Підсумковий урок за І семестр


16
Як людина сприймає інформацію. Робота у графічному редакторі Paint. Робота за допомогою лівої і правої кнопки миші.
32-33

17
Знайомство із шаховими фігурами. Робота у графічному редакторі Paint. Малюнок будинку  за допомогою геометричних фігур
34-35

18
Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші.
36-37

19
Інформаційні процеси. Робота у графічному редакторі Paint. Малюнок «Снігове містечко» або «Снігова галявина»
38-39

20
Принтер. Друкування за допомогою принтера.
40-41

21
Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш. Програма «Кіт-риболов»
42-43

22
Ознайомлення з клавішами «Пропуск», «Shift», «Caps lock». Програма «Кіт-риболов»
44-45

23
Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc». Програма «Кіт-риболов»
46-47

24
Ознайомлення з клавішами-стрілочками, клавішами «Backspace», «Delete». Програма «Кіт-риболов»
48-49

25
Створення вітальної листівки з використанням графічного редактора Paint  і тексту
50-51

26
Правила дорожнього руху. Комп’ютерна підтримка предмета «Основи здоров’я»
52-53

27
Комп’ютерна підтримка української мови. Звуки голосні і приголосні. Програма «Незвичайний поїзд»
54-55

28
Комп’ютерна підтримка української мови. Тверді і м’які приголосні звуки. Програма «Незвичайний поїзд»
56-57

29
Комп’ютерна підтримка української мови. Ненаголошені е та и. Програма «Незнайко на містку»
58-59

30
Комп’ютерна підтримка української та англійської мови. Програма «Ведмедик-поліглот»
60-61

31
Повторення вивченого за рік. Улюблені програми на підтримку математики


32
Повторення вивченого за рік. Улюблені програми на підтримку української мови


33
Повторення вивченого за рік. Робота у графічному редакторі Paint


34
Повторення вивченого за рік. Робота у графічному редакторі Paint






4 клас (1 година на тиждень)
№ уроку
Тема уроку
Дата
1
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Поштовий голуб. Україна»

2
Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа».

3
Всесвітня павутина. Програма «Internet Explorer».

4
Можливості Інтернету. Робота з програмою «Internet Explorer».

5
Пошук в Інтернеті. Програма «Internet Explorer».

6
Електронна пошта. Надсилання та одержання листів. Програма «Internet Explorer»

7
Алгоритми (повторення). Робота з електронною поштою

8
Алгоритми. Робота з виконавцями. Програма «Виконавець Кенгуру»

9
Лінійні алгоритми. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Кенгуру»

10
Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка»

11
Розгалуження. Блок-схеми алгоритмів з розгалуженням. Програма «Виконавець Восьминіжка»

12
Алгоритми з розгалуженнями. Програма «Виконавець Восьминіжка»

13
Цикли. Блок-схеми алгоритмів з циклами. Програма «Виконавець Садівник».

14
Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник»

15
Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру».

16
Підсумковий урок за І семестр

17
Заперечення висловлень. Програма  «Виконавець Кенгуру»

18
Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка».

19
Диски і файли. Програма «Мій комп'ютер».

20
Файли та папки. Програма Word Pad.

21
Тест про текст та його редагування в текстовому редакторі. Завантаження тексту з диска. Програма «WordPad»

22
Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad.

23
Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск.

24
Введення і форматування віршованих текстів. Текстовий редактор WordPad.

25
Введення і форматування прозових текстів. Текст-переклад. Текстовий редактор WordPad.

26
Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту.

27
Музичні можливості комп'ютера. Робота з музичним редактором.

28
Звуки і ноти. Робота з музичним редактором.

29
Музичні інструменти. Робота з музичним редактором.

30
Музичні професії. Робота з музичним редактором.

31
Музичні можливості комп'ютера. Стандартні програвачі мелодій.

32
Музичні можливості комп'ютера. Стандартний програвач мелодій Windows Media.

33
Узагальнюючий урок. Ми не прощаємось.

34
Узагальнюючий урок. Підсумковий урок за рік. Ми не прощаємось.








1 комментарий:

  1. Добрий вечір!
    Нещодавно я з Олексієм Андрусичем , автором програмного забезпечення "Сходинки до інформатики Плюс", опублікувала розгорнуте поурочне планування за новою програмою для 2-го класу. Скачати його можна тут http://informaciaforall.blogspot.com/2013_07_15_archive.html

    Про оригінальний погляд на подання теми "Комп'ютери та їх застосування" Ви можете дізнатися за посиланням http://informaciaforall.blogspot.com/2013_06_18_archive.html

    З повагою, Ірина Стеценко,
    науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, автор технології «Логіки світу» для дітей від 4 до 12 років, м. Київ

    ОтветитьУдалить